Tuesday, September 29, 2009

Last & First

.: 28 September 2009 :.
Tarikh ini merupakan hari terakhir aku memegang jawatan sebagai Software developer...
hehehe...
dlm ht sebak jugak sebab this company is the first company yg aku berkhidmat...
mcm2 aku blaja kt sini..
tp hidup harus diteruskn...

dikesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kepada sume opismate dlm company ini yg sudi beri tunjuk ajar n beri peluang yg bernilai kepada aku sepanjang masa aku keje kt situ...


.: 29 September 2009 :.

hr ni adalah hari aku melaporkn diri sebagai penjawat awam...
first time aku bgn awl giler sbb nk g keje...kol 5.30 pg tu aku bgn...
isk2...
kol 6.20 pg aku dh bertolak ke putrajaya n klo 7.15 pg aku smpai.
ms kt sini aku ade jumpe dayah(cs230) n hasni...
seramai lbh krg 276 org yg menerima pelantikan yg ditawarkn oleh pihak spa...

perasaan aku ms tu bercampur baur...maklumlah nk terima tanggungjawab baru..hehee
ape yg membuat kn aku nebes adalah pd ms ni la penempatan perkhidmatan aku ditentukan...

waktu pagi selepas mendaftarkn diri
ktrg diberi taklimat berkaitan dgn perkhidmatan awam.
start dr kol 9 pg smpai la kol 4 ptg..
saat mendebarkan itu tiba. tepat jam 4.30 ptg aku membuka surat penempatan n disitu tertulis aku diletakkn di Kementerian Kesihatan...
hari ni cume mengumumkan dikementerian mane every pegawai baru di letakkan
then up to the kementerian la diorg nk anta ktrg posting kat memane...

pape pn doakan la aku dpt melaksanakan tanggujawab yg diberikan dengan jujur, amanah n bertanggungjawab..amin....

0 comments: