Thursday, October 1, 2009

dr wangsa maju ke putrajaya ....

pada jam 10 lbh aku menerima surat penempatan tempat bertugas...
aku ditempatkn di ibu pejabat di putrajaya...
kwn2 len ade yg blik state mcm perlis, kelantan, sabah, serawak...
msg2 dpt blik kmpg masing2 utk berkhidmat sbgai PTM...
i wish to all termasuk diri aku sndr selamat bertugas n all the best...
hr ni jgk adalah hr terakhir aku duk umah aku skrg iaitu di wangsa maju..
kerana aku nk berpindah ke putrajaya atau bangi. so dekat skit nk g keje...
disebabkan skrg ni jauh nk ulang alik dr wangsa maju ke putrajaya nek moto n x nk parent aku riso...
so aku menerima nasihat ayah aku untuk berpindah...so sok mlm aku akan pindah ke umah abg kt bangi then br pindah ke putrajaya

" putrajaya...im coming.... "

sekian...

4 comments:

CEO said...

wah zura...
ko dpt PTM??
tahniah..tahniah..........ko kn bertugas kat jabatan maner ni???
kwn aku der sorang kat MOF...

Hamiza Ayu said...

jura...slamt memulaka pekerjaan baru ya.semoga menjadi penjawt awam yg termasyur..hahhahaha

zura said...

tq korang...aku dpt t kementerian kesihatan

zura said...

termasyur ke cik gmah oi...hehehe